top of page

17!!

5 augustus, mijn verjaardag! We hadden een aantal dagen geleden geregeld dat we aan de Adriatische zee zouden zitten, een rustdag op mijn verjaardag.

Nadat we lekker hadden uitgeslapen gingen we ontbijten waar ik een paar kleine cadeautjes kreeg die onderweg gekocht waren. Niks kan mee wat zwaar of groot is dus ik vond het erg leuk iets kleins van de reis te krijgen.

Hierna bekeken we de laatste paar fietsdagen. Er moest nog wat veranderd worden aan de route en we zorgden alvast voor een aantal slaapplekken.

We besloten met de bus naar het plaatsje Cesenatico te gaan, liepen een beetje door de haven en ik kreeg heel veel lieve felicitaties via de telefoon. We lunchten aan het strand en namen nog een duik in het zwembad.

Vandaag hebben ons voornamelijk voorbereid op de laatste 5 fietsdagen. Nu gaan we lekker eten en nog even genieten van de kust hier. Een leuke verjaardag!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page